دانشکده
دانشگاه
پست الکترونیک
۱۴۰۳ شنبه ۲۴ شهريور
*
دوباره تلاش كنيد
ENGLISH
!!!b1!!!
!!!b1!!!
تشکیلات
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
مدیر تحصیلات تکمیلی
رئیس آموزش
کارشناس خدمات آموزشی
کارشناس تحصیلات تکمیلی
مسئول دفتر
مقاطع تحصیلی
کارشناسی
معرفی دوره
سرفصل دروس
سرفصل دروس بعد از سال 1395
سرفصل دروس بعد از سال 1388
سرفصل دروس قبل از سال 1388
برنامه های پیشنهادی
برنامه های پیشنهادی ورودی های سال 1395 به بعد
برنامه های پیشنهادی ورودی های 1388 به بعد
برنامه های پیشنهادی قبل از سال 1388
قوانین و سوالات متداول
کارشناسی ارشد
معرفی دوره
روزانه و نوبت دوم
فتوگرامتری
سیستم اطلاعات مکانی
سنجش از دور
ژئودزی
دوره مشترک JKIP
سرفصل دروس
سرفصل دروس بعد از سال 1395
سرفصل دروس قبل از سال 1395
آئین نامه ها
برنامه های پیشنهادی
شیوه تدوین پایان نامه
rقوانین و سوالات متداول
مراحل دفاع کارشناسی ارشد
دکتری
معرفی دوره
سرفصل دروس
سرفصل دروس بعد از 1395
سرفصل دروس قبل از 1395
آئین نامه ها
راهنمای تحصیلی
شیوه تدوین پایان نامه
پسا دکتری
آیین نامه ها و فرم ها
تقویم آموزشی
تقویم آموزشی
برنامه هفتگی و تاریخ امتحانات
دروس ارایه شده ترم جاری مقطع کارشناسی در نیمسال دوم 4022
دروس ارایه شده ترم جاری گروه ژئودزی در نیمسال دوم 4022
دروس ارایه شده ترم جاری گروه فتوگرامتری و سنجش از دور درنیمسال دوم 4022
دروس ارایه شده ترم جاری گروه سیستم اطلاعات مکانی در نیمسال دوم 4022
سیستم گلستان
راهنمای استفاده از سیستم گلستان
راهنمای ثبت در خواست پیش خوان خدمت ویژه دانشجویان
راهنمای ثبت در خواست پیش خوان ویژه اساتید و کارکنان
مصوبات فرهنگستان زبان فارسی در حوزه نقشه برداری
مسئول دفتر
نام و نام خانوادگی:
زهرا امیری
عنوان سازمانی :
مسئول دفتر
میزان تحصیلات:
دیپلم
تلفن تماس:
88786212 و
داخلی
2221 و 300
محل کار:
طبقه چهارم ضلع غربی
شرح وظایف
دریافت نامه ها، اوراق، پرونده ها و سایر مکاتبات رسیده به حوزه محل خدمت و ثبت خلاصه مشخصات و جریان آن ها در دفاتر اندیکاتور و اندیکس.
تفکیک و توزیع نامه ها و گزارشات و سایر مکاتبات بین افراد واحد مربوطه و پیگیری آن ها.
انجام اقدامات لازم در زمینه نگهداری و بایگانی کردن پرونده ها، اوراق، نامه ها و گزارشات و سایر اسناد و مدارک واحد مربوط در محل های مخصوص.
تنظیم لیست متقاضیان ملاقات با سرپرست مربوطه و تعیین ساعات ملاقات برای آن ها.
تهیه و تنظیم گزارشات لازم پیرامون مطالب و وقایع مهم روزانه جهت ارائه به سرپرست مربوط.
ماشین کردن نامه های دفتر از روی پیش نویس.
ابلاغ دستورات صادره سرپرست مربوط به اشخاص و موسسات ذیربط و واحدهای تابعه بر حسب خط مشی تعیین شده و در صورت لزوم پیگیری آن ها.
آماده نمودن سوابق و پرونده های مربوط به کمیسیون ها و جلسات و سمینار ها برای اطلاع و مطالعه قبلی سرپرست.
تنظیم اوقات جلسات و کمیسیون هایی که در دفتر سرپرست مربوطه تشکیل می شود و مطلع ساختن مقامات یا افراد شرکت کننده در جلسه.
پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آن ها و در صورت لزوم فراهم نمودن امکانات انجام درخواست های متقاضیان و مراجعه کنندگان که تقاضای آن بدون ملاقات با مقام ذیربط مکان پذیر است.
تهیه پیش نویس برخی از نامه ها و گزارشات و جدول های مختلف به زبان فارسی و حتمالا خارجی.
استفاده ازنرم افزارهی پردازش متن، دریافت و ارسال نامه های الکترونیکی و دورنگار.
انجام سایر امور ارجاعی مربوط به شغل.
تاریخ به روز رسانی:
1400/01/17
تعداد بازدید:
1662
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به
دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي
ميباشد.
×
ورود اعضاء